Целата приказна околу DSG менувачот на Volkswagen

Целата приказна околу DSG менувачот на Volkswagen

Во еволуцијата на автомобилското инженерство, Volkswagen остави длабока трага со својот иновативен Direct-Shift (DSG) менувач. Во оваа објава ќе ја разгледаме сложеноста на DSG менувачот, ќе видиме како тој функционира, ќе ја истражиме неговата еволуција и ќе ги споредиме добрите и лошите страни во однос на традиционалните мануелни и автоматски менувачи.

Што е тоа DSG и како работи?

Менувачот Direct-Shift, попознат како DSG, претставува револуционерен скок во технологијата на менувачите. За разлика од конвенционалните рачни менувачи, кои се потпираат на една спојка, и традиционалните автоматски менувачи, кои користат конвертор на вртежен момент, DSG користи систем со двојна спојка.

Во суштина, DSG има две спојки – една за непарни брзини (1-ва, 3-та, 5-та и 7-ма) и друга за парни брзини (2-ра, 4-та и 6-та). Овој распоред со двојна спојка овозможува брзо менување на брзините, обезбедувајќи го најдоброто од двете опции: ефикасноста на мануелниот менувач со практичноста на автоматскиот.

Работата на овие менувачи е беспрекорна бидејќи додека автомобилот забрзува во една брзина, следната брзина е однапред избрана на спротивната спојка. Кога се иницира промена на брзината, едната спојка се откачува додека другата се заглавува во истиот момент, што резултира со непрекинат проток на моќност кон тркалата. Ова поставување со двојна спојка овозможува брзи и непречени менувања на брзините без традиционално губење на моќноста како на рачните менувачи.

DSG transmission

Пионерскиот момент: дебито на DSG во Volkswagen

DSG го имаше своето деби на автомобилската сцена во раните 2000-ти, и за прв пат беше претставен на модел на Volkswagen. Тој модел е Volkswagen Golf R32 од 2003 година, варијанта со високи перформанси на популарниот модел Golf 4. Вградувањето на DSG означи промена на технологијата на пренос, поставувајќи нов стандард за ефикасноста и за перформансите.

Воведувањето на DSG во Golf R32 било дочекано со ентузијазам кај љубителите на автомобилската индустрија, кои се восхитувале на брзината и прецизноста на менувањето на брзините. Успехот на DSG во Golf R32 ги поставил темелите за неговото широко усвојување низ гамата на Volkswagen и пошироко.

Volkswagen Golf IV R32 22-10-2003 (SP-270-N)

DSG наспроти мануелен

Една од клучните дебати во автомобилскиот свет се врти околу споредбата помеѓу DSG и традиционалните мануелни менувачи. Додека мануелните менувачи нудат високо ниво на ангажираност и контрола на возачот, DSG воведува елемент на ефикасност и практичност што е тешко да се игнорира.

Предности на DSG:

  • Брзи менувања: Способноста на DSG да менува брзини во милисекунди резултира со непречено и брзо забрзување, обезбедувајќи спортско и динамично искуство во возењето.
  • Ефикасност на потрошувачката: Прецизната контрола на промените на брзините му овозможува на DSG да ја оптимизира ефикасноста на потрошувачката, честопати надминувајќи ја онаа на мануелните менувачи.
  • Добар баланс помеѓу ефикасноста и практичноста: DSG ја комбинира ефикасноста на мануелниот со практичноста на автоматскиот, што го прави атрактивен избор за возачите кои го сакаат најдоброто од двете опции.

Предности на мануелниот менувач:

  • Инволвираноста на возачот: Ентузијастите често ја претпочитаат врската со автомобилот, а тоа го обезбедува мануелниот менувач. Рачното менување на брзините може да го подобри целокупното возачко искуство за оние кои уживаат во контролата на брзините.
  • Едноставност на одржување: Рачните менувачи се генерално поедноставни во дизајнот и одржувањето. Поправките и замените на куплунгот имаат тенденција да бидат помалку сложени и поисплатливи во споредба со DSG системите.

DSG наспроти автоматски

Споредувањето на DSG со традиционалните автоматски менувачи открива некои посебни разлики. Традиционалните автоматски менувачи, опремени со конвертори на вртежен момент, се стандардна норма веќе со децении. Сепак, DSG ја оспорува оваа норма со својот систем со двојна спојка.

Предности на DSG во однос на автоматскиот:

  • Ефикасност: DSG менувачите обично нудат подобра ефикасност на горивото во споредба со традиционалните автоматски менувачи, благодарение на директните и брзи менувања на степените на пренос.
  • Перформанси: Брзите и прецизни менувања на DSG придонесуваат за поспортско чувство на возење, особено кај возилата со високи перформанси или спортски ориентирани.
  • Директен пренос на моќност: За разлика од конверторите на вртежниот момент во автоматските менувачи, DSG обезбедува подиректен пренос на моќност од моторот на тркалата, минимизирајќи ја загубата на моќност.

Предности на автоматските менувачи:

  • Едноставност: Автоматските менувачи се генерално поедноставни во дизајнот и полесни за разбирање за просечниот возач. Тие бараат помалку вклученост во процесот на менување.

Еволуција на DSG: од пионерство до совршенство

Од неговото воведување, DSG претрпе континуирано усовршување и подобрување. Volkswagen, заедно со другите производители на автомобили, инвестираше многу во истражување и развој за да ги подобри перформансите, доверливоста и разновидноста на DSG.

Една забележителна еволуција е интеграцијата на DSG во поширока палета на модели на Volkswagen. Првично резервиран за возила со високи перформанси и спортски ориентирани возила, DSG сега е достапен во различни модели, од компактни автомобили, па се до SUV возила.

Automatic Transmission #VWGolf6Variant #DSG

Предизвици и одржување на DSG

Иако DSG доби признание за своите перформанси и ефикасност, тој не беше без предизвици. Некои сопственици пријавуваат проблеми поврзани со трошоците за одржување, особено како што старее преносот. Комплексноста на системот со двојна спојка, заедно со сложеноста на електронските контролни единици, може да придонесе до повисоки трошоци за поправка во споредба со традиционалните менувачи.

За да се решат овие проблеми, производителите имплементираа подобрувања во подоцнежните верзии на DSG. Редовното одржување, вклучувајќи ги и промените на течностите, е од клучно значење за да се обезбеди долговечноста и сигурноста на DSG. Како и со секоја напредна технологија, редовното одржување е клучно за ублажување на потенцијалните проблеми.

Што може да заклучиме?

Менувачот Direct-Shift, создаден од посветеноста на Volkswagen за поместување на границите на автомобилското инженерство, стана симбол на прецизност, ефикасност и уживање во возењето. Од своето деби во Golf R32, па се до неговото широко усвојување во целата линија, DSG остави неизбришлива трага на автомобилскиот пејзаж.

Додека возачите продолжуваат да ги одмеруваат добрите и лошите страни на различните опции за пренос, DSG стои како доказ за тековната еволуција на автомобилската технологија. Неговиот спој на ефикасност, перформанси и практичност го редефинира искуството во возењето за новата генерација ентузијасти. Без разлика дали ентузијастите се привлечени од мануелниот менувач, традиционалните автоматски менувачи или DSG, автомобилскиот свет нуди разновидна палета на избори, а секој од нив одговара на уникатни преференции и стилови на возење.

Во продолжение може да погледнете како изгледа Volkswagen Golf R32 од 2003та година и како е да се вози првиот автомобил со DSG менувач:

Коментари

Сеуште нема коментари. Додадете коментар и започнете дискусија

Напишете коментар

Вашата email адреса нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *