Врвен луксуз: Колку чинеше да се поседува целосно опремен BMW E38 во 90-тите?

Врвен луксуз: Колку чинеше да се поседува целосно опремен BMW E38 во 90-тите?

Во доменот на луксузните автомобили, BMW E38 веќе долго време е признаен како врв на инженерството и дизајнот. Додека како ентузијасти се потсетуваме на овој врвен класик, фасцинантно е да се разгледаат опциите и опремата кои биле достапни за оние кои го барале олицетворението на префинетоста при купувањето на нов BMW E38 во 90-тите години. Денес ќе прошетаме низ историјата и ќе ја истражиме целосната листа на опции и можна опрема кои го краселе ова легендарно возило.

BMW E38: Склоп на перформанси и луксуз

Претставен во средината на 90-тите, седмата серија на BMW, односно BMW E38 бил симбол на софистицираност и уживање во возењето. Познат по својот грациозен дизајн, за тоа време напредна технологија и моќни перформанси, E38 се грижи за оние кои барале не само превоз за од точка А до точка Б, туку и искуство на патот. Ајде да ги разгледаме безбројните опции што им биле достапни на купувачите кои имале за цел да го направат својот BMW E38 пример на луксуз.

BMW E38 нудел голем избор на мотори, овозможувајќи им на купувачите да го прилагодат своето возачко искуство според нивните желби и потреби. Од одличниот и префинет 3,0-литарски V6, робусниот 4,4-литарски V8, па се до 5,4-литарскиот V12 со највисоки перформанси кој се вградувал во најмоќниот 750iL. Секоја варијанта на моторот испорачува уникатен спој на моќ и ефикасност.

Купувачите имале избор помеѓу мануелен менувач за оние кои уживаат во мануелната контрола на брзините или па автоматски менувач кој обезбедува непречено менување на брзините за порелаксирано искуство во возењето. Автоматскиот менувач Steptronic, кој овозможува одлично автоматско менување на брзините, додава и спортска нота во динамиката на возењето.

BMW 750iL Individual

За да дадат свој печат на патот, купувачите можеле да изберат од палета на бои за каросеријата, кои се движеле од класични тонови па се до смели и експресивни нијанси. Дополнување кон изгледот на возилото, покрај изборот на боја бил и изборот на низа дизајни и големини на тркала, што им овозможувало на купувачите целосно да го персонализираат надворешниот изглед на нивниот BMW E38.

Кога ќе влезете во BMW E38 ќе бидете пречекани со ентериер што претставува олицетворение на луксуз. Премиум кожни тапацири, дрвени облоги и прецизното внимание на деталите ја дефинираа кабината на BMW E38. Електрично прилагодливи седишта со функција за меморија, седишта со греење и волан обложен со кожа биле само почеток на достапните опции за удобност.

BMW 750iL

BMW E38 бил пред своето време кога станува збор за забавата и технологијата. Купувачите можеле да се одлучат за премиум озвучување, систем за навигација, па дури и вграден телефон во автомобилот кој бил вистинска новина во доцните 90-ти. Вклучувањето на функции како автоматска контрола на климатизацијата, подвижниот сончев кров и најсовремениот вграден компјутер за тоа време ја прикажувале посветеноста на BMW за обезбедување на уникатно возачко искуство.

BMW 750iL Individual

Безбедноста била една од најважните работи во дизајнот на BMW E38. Купувачите можеле да ги опремат своите возила со напредни безбедносни опции како што се контрола на тракција, контрола на стабилноста и повеќе воздушни перничиња. E38 бил еден од првите автомобили што воведе бришачи со сензор за дожд, како и ксенонски фарови, дополнително зголемувајќи ја видливоста и безбедноста на патот.

За оние кои уживале во возбудата на возењето, BMW E38 понуди динамични карактеристики на возење што го издвојувале од конкурентите. Опциите како што се електронската контрола на амортизерите (EDC) и динамичката контрола на стабилноста (DSC) им овозможија на возачите да ги прилагодат карактеристиките на управувањето на возилото, обезбедувајќи рамнотежа помеѓу удобноста и спортот.

Цена на совршенството: колку чинело да се купи целосно опремен BMW E38?

Додека купувачите се препуштале на изборот на најдобрите карактеристики за нивниот BMW E38, цената го одразувала стремежот кон автомобилско совршенство. Во доцните 90-ти, целосно опремен BMW E38 можел да чини од 70.000 долари па се до многу повеќе од 100.000 долари, во зависност од избраните опции и нивото на опременост. 750iL со V12 мотор, со продолжено меѓуосовинско растојание и опременост од највисокото ниво, имал највисока цена.

BMW 750iL BMW 750iL

Ајде да нурнеме во спецификите на некои од најскапите опции достапни за BMW E38 и нивните цени во 90-тите:

1. Надградба на моторот: 5,4-литарски V12 со највисоки перформанси

За оние кои го барале врвот на перформансите, надградбата на 5,4-литарскиот V12 мотор во 750iL доаѓала со значително висока цена. Оваа опција на мотор со голема моќност која обезбедува одлични перформанси и изобилство од коњски сили често додавала дополнителни 10.000 долари или повеќе на основната цена на BMW E38.

BMW 750iL Individual

2. Проширено меѓуоосовинско растојание (750iL): главиот дел на луксузот

750iL, водечкиот модел на линијата BMW E38, нудел продолжено меѓуосовинско растојание за неспоредлив комфор на задните седишта.

Оваа опција е идеална за оние кои го ценеле просторот и луксузот и била меѓу најскапите опции во тоа време. Одлуката за продолженото меѓуосовинско растојание вообичаено барала дополнителни 5.000 до 7.000 долари, што го прави значајна инвестиција за оние кои го посакувале максимумот во удобноста на задните патници.

BMW 750iL

3. Премиум аудио систем: квалитет на ниво на концертна сала

Аудиофилите можеле да го подигнат своето искуство во возењето со премиум аудио систем, често испорачан од реномирани брендови како Харман Кардон или Босе. Цената на оваа надградба на аудио од највисоко ниво можела да се движи од 1.500 до 3.000 долари, во зависност од избраниот систем.

4. Систем за навигација: врвна технологија за тоа време

Во доцните 90-ти, системот за навигација во автомобилот била најсовремена карактеристика и доаѓала со врвна цена. Опремувањето на BMW E38 со оваа напредна технологија за навигација обично додавала околу 2.000 до 3.500 долари на вкупните трошоци. Сепак, за купувачите кои ја ценеле практичноста и врвната технологија, способноста за лесна навигација и изглед во ентериерот вредела за цената.

BMW 750iL Individual

5. Вграден телефон: мобилно поврзување пред своето време

Долго време пред смартфоните да станат присутни, BMW E38 понудил опционален вграден телефон. Оваа карактеристика била симбол на луксуз и удобност, дозволувајќи им на возачите да останат поврзани додека се на пат. Трошоците за интегрирање на оваа мобилна конекција во возилото често се движела од 1.000 до 2.500 долари, во зависност од избраниот телефонски систем.

BMW 750iL

Уште еден телефон и контроли за радиото, задната завеса и седиштата. Овие контроли биле вградени во наслонот на задните седишта:

BMW 750iL Individual

6. Ксенонски фарови: подобрено осветлување

Ксенонските фаров биле нова технологија во доцните 90-ти и обезбедувале супериорно осветлување во споредба со традиционалните халогени светилки. Одлуката за ксенонски фарови обично додавала дополнителни 800 до 1.500 долари на вкупната цена на BMW E38. Подобрената видливост и препознатливиот изглед ја направиле оваа опција популарен избор меѓу ентузијастите кои го ценеле и стилот, но и безбедноста.

BMW 750iL Individual

7. Динамичка контрола на стабилноста (DSC) и електронска контрола на амортизерите (EDC)

За оние кои сакале да ја прилагодат динамиката на возење на нивниот BMW E38, достапни биле опции како Динамичка контрола на стабилност (DSC) и Електронска контрола на амортизерите (EDC). Овие карактеристики, кои ја подобрувале тракцијата и обезбедувале прилагодливи поставки за суспензијата, можеле да додадат од 2.000 до 3.500 долари на конечната цена, во зависност од избраната конфигурација.

Цената на автомобилската извонредност

Имајќи ги во предвид овие врвни опции, не е невообичаено целосно опремениот BMW E38, со V12 мотор, продолжено меѓуоосовинско растојание, премиум аудио систем, навигација, вграден телефон, ксенонски фарови и напредни функции за возење, да достигне вкупна цена од над 100.000 долари. Секоја избрана опција претставувала намерен избор за додавање на максимумот во луксузот, перформансите и врвната технологија, правејќи го BMW E38 вистинско ремек-дело на автомобилскиот инженеринг и дизајн.

Во продолжение може да погледнете тест на еден одлично сочуван и опремен примерок на BMW E38 750iL со V12 мотор со 326hp, произведен во 1996 година.

BMW E38, со своите безброј опции и најсовремени карактеристики, го претставувал врвот на луксузот и перформансите во својата ера. Додека ентузијастите се присетуваат на овој легендарен модел, тие можат да ја ценат не само елеганцијата на неговиот дизајн и моќта на неговите мотори, туку и персонализираниот допир што доаѓа со изборот од низа премиум опции. Целосно опремениот BMW E38 не бил само автомобил, тоа била нарачана појава на автомобилска извонредност, покажувајќи го врвот на она што пазарот на луксузни седани имал да го понуди во доцните 90-ти.

Коментари

Сеуште нема коментари. Додадете коментар и започнете дискусија

Напишете коментар

Вашата email адреса нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *